maandag 3 januari 2011

Dickens 2010



Ja ik weet het, ik ben te laat, het 20e Dickens Festival ligt al weer een week of twee achter ons. Maar toch… ik heb een paar mensen beloofd de foto’s op internet te zetten, dus hier zijn ze.
Ik was er al zeker 18 jaar niet geweest… omdat het er altijd zo druk is, omdat er altijd wel iets anders was wat ik wilde/kon of moest doen. Vorig jaar was het koud en lag er sneeuw. Toen had ik spijt dat ik niet was geweest, en dus moest het in 2010 maar weer eens gebeuren.


Mijn moeder woont in het Dickensgebied, dat betekent dat ik de rij in de Keizerstraat alleen maar heb gezien, maar met een bezoekerspasje toegangswegen probleemloos in en uit kon. Heel handig.
En.. we hebben genoten! Het was koud, maar gezellig druk. En met zo’n bezoekerspas kon je rustig op de Brink even ergens lunchen (nou lunchen.. koffie drinken, we hadden ons gewaagd aan een wafel mét en dan kan er echt geen lunch meer in), opwarmen en dan zo het gebied weer in.
De foto’s spreken voor zich…


Geen opmerkingen: